Na het succesvol doorlopen van de quickscan wordt een knop [Aanvraag vervolgen] getoond. Klik hier op. De inlogpagina wordt getoond. Als je nog geen account hebt, klik je op [Registreren]. Als je al een account hebt aangemaakt log je in met jouw email adres en wachtwoord.
Nee, u hoeft zich niet apart te registreren. Registreren is een integraal onderdeel van het starten van een nieuwe aanvraag.
Op onze website [www.vsbfonds.nl] ziet u rechts bovenin de pagina de knop [Aanvragen]. Als u daarop klikt komt u op een informatiepagina, die alle stappen beschrijft.
Je hoeft je niet apart te registreren. Registreren is een integraal onderdeel van het starten van een nieuwe aanvraag. Op onze website [www.vsbfonds.nl] zie je rechts bovenin de pagina de knop [Aanvragen]. Als je daarop klikt kom je op een informatiepagina, die alle stappen beschrijft.
Volg de hierna genoemde stappen nauwgezet op.
- Ga naar de website van VSBfonds (www.vsbfonds.nl).
- Klik op [Uw Account] in de rechter bovenhoek.
- Vul jouw e-mailadres en wachtwoord in onder het kopje 'Login'.
Controleer jouw wachtwoord. Staat CapsLock misschien aan?
Als dat niet het geval is, gebruik dan ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Op de inlogpagina staat in het lichtgrijs de tekst [? Wachtwoord vergeten?]. Klik hierop en volg de instructie. Je ontvangt een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Je krijgt deze melding als het opgegeven e-mail adres niet is gevonden in onze database.
Controleer het e-mail adres op typefouten. Als de fout blijven optreden, neem dan telefonisch contact met ons op: 030-2303300. Als je belt, kan onze medewerker je sneller helpen als je het projectnummer van de aanvraag bij de hand hebt.
Sommige Internet providers, e-mailprogramma’s of instellingen van de computer staan linkjes in e-mailberichten niet toe. Dat is een veiligheidsinstelling. Probeer tijdelijk deze beveiliging uit te schakelen en klik nogmaals op [Wachtwoord vergeten]. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons op: 030-2303300.
Als het e-mailadres al bij ons bekend is komt dat omdat je dan al een account hebt. Gebruik ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Het wachtwoord moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Klik op het i-tekentje achter ‘Vul hier je wachtwoord in’. Lees goed waaraan het wachtwoord moet voldoen. Uitsluitend de vermelde bijzondere tekens (#?!@$%^&*-) zijn toegestaan. Het kruisje wordt meestal veroorzaakt doordat andere bijzondere tekens worden gebruikt.
Het wachtwoord moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Klik op het i-tekentje achter ‘Vul hier uw wachtwoord in’. Lees goed waaraan het wachtwoord moet voldoen. Uitsluitend de vermelde bijzondere tekens (#?!@$%^&*-) zijn toegestaan. Het kruisje wordt meestal veroorzaakt doordat andere bijzondere tekens worden gebruikt.
Vanaf januari 2019 werken we met een nieuwe digitale aanvraagmodule. Hierdoor zijn alle oude accounts komen te vervallen. Je dienst je opnieuw te registreren.
Vanaf januari 2019 werken we met een nieuwe digitale aanvraagmodule. Alle accounts van voor die tijd zijn komen te vervallen. Je dient je opnieuw te registreren.
Ja dat kan. Je moet dan echter wel voor elk account een ander e-mailadres gebruiken. Een e-mailadres mag namelijk maar één keer voorkomen in onze database.
Ja, jouw account is niet aan een specifieke organisatie verbonden. Je kunt zo veel aanvragen doen als je wil, ongeacht voor welke organisatie.
Nee, je kunt jouw account niet zelf verwijderen.
Heb je redenen om jouw account en alle aanvragen daarin te willen verwijderen, stuur ons dan per post of per e-mail (info@vsbfonds.nl ) een verzoek. Vermeld hierbij minimaal het e-mailadres dat aan het betreffende account gekoppeld is en de reden om het account te verwijderen.
Je dient hiervoor twee acties te ondernemen, omdat VSBfonds de gegevens op twee plaatsen moet wijzigen.
1. Stuur een mail naar de administratie van VSBfonds (administratie@vsbfonds.nl). Vermeld in de mail het verzoek, projectnummer, projectnaam en de naam en email van de nieuwe contactpersoon. Het is vooral belangrijk om het juiste emailadres te vermelden. Dit is namelijk het mailadres dat wij vanaf dat moment gebruiken in onze communicatie met jou.
2. Log in op jouw account en voer bij 'Mijn gegevens' de gegevens van de nieuwe contactpersoon in.
Ga naar de eerste vraag “Heb je al eerder een aanvraag gedaan bij VSBfonds?”. Wijzig het antwoord in Nee en klik op [Volgende]. Vul daarna de aanvullende vragen in.
Krijg je gedurende 3 seconden een ronddraaiende zandloper te zien, maar niet de naam van de bijlagen? Controleer de naam van het bestand. De bestandnaam mag geen bijzondere tekens, leestekens of tekens met accenten bevatten. Gebruik in de naam uitsluiten letters en cijfers. Spaties zijn toegestaan.
Je kunt uitsluitend bijlagen van het formaat .doc, .docx, .xls, .xlsx, pdf gebruiken. Bijlagen gemaakt met een andere extensie kan je niet uploaden.
Een bijlage mag maximaal 7,5 MB zijn. Voeg een dummy Word document toe waarin je aangeeft dat dit document per mail komt. De bijlage kun je mailen naar administratie@vsbfonds.nl. Vermeldt organisatienaam, projectnummer en projectnaam.
Zit de mail misschien in deze SPAM folder? Laat de ontvanger dit controleren.
Controleer of het juiste e-mail adres bij de ‘Bevoegde ondertekenaar’ juist is ingevuld.
Vul eventueel een ander e-mail adres in. Door op de knop [Verificatiecode aanvragen] te klikken wordt een nieuwe mail verstuurt. De code in de mail wijzigt elke keer als er een nieuwe mail wordt verstuurt. Gebruik altijd de code uit de laatst verzonden mail.
Je ziet een lijstje met vragen die niet juist zijn. Klik op de vraag en corrigeer het antwoord.
Kijk ook bij het antwoord van de Q&A vraag: “Selecteer de opgeslagen organisatie uit onderstaande lijst” in de vorige sectie.
Ga naar de vraag: “Wat is het vestigingsadres van de organisatie”. Deze vraag staat in het begin van het aanvraagformulier. Deze vraag kent invoervelden. Controleer het veld ‘Postcode’. Soms staat hier een postcode met daarachter de plaatsnaam. Wis het gehele veld. Tik de postcode opnieuw in. De postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters zonder spatie. Klik daarna op [Volgende].
Probeer opnieuw in te dienen. Als de foutmelding blijft, neem dan contact op met ons op: 030-2303300.
Er treedt dan een fout op tijden het laden van ‘Mijn Aanvragen’. Neem contact op met ons op: 030-2303300.